fredag 29 januari 2016

Bland kompisarmband och hemliga vänner

När jag var liten älskade jag att knyta kompisarmband. Jag kunde knyta dussintals och det var alltid lika roligt då man fick ge bort dem och se den glada minen hos kompisen som fick armbandet. Denna teknik har vi anammat i örnklassen på småslöjden. Vi har knutit kompisarmband så det stått härliga till!

Först drog vi lott! Alla fick en hemlig kompis som man skulle knyta ett kompisarmband till... Mycket spännande kan jag lova!


Sedan gällde det att välja rätt färger till den hemliga kompisen! Alla funderade noga vilka färger som kunde passa! 


Och vilka duktiga och motiverade små konstnärer! Jag blev alldeles varm i magen! Jätteduktiga elever! Thums up! Här har vi bildbevis på vad jag talar om! :)










Det ska bli spännande att få se slutresultatet! På alla hjärtans dag ska kompisarmbanden vara klara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar